اولین رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از انقلاب درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - احمد دنیا‌مالی در پیامی درگذشت سرهنگ حاج احمد طلاکش، نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد سرهنگ حاج احمد طلاکش، از چهره‌های موثر ورزش ایران، قهرمان ارزشمند کشور و نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

مرحوم طلاکش از نسل مدیران و ورزشکارانی بود که با تعهد، اخلاق و نگاه مسئولانه، بخشی از مسیر رشد و تثبیت دوچرخه‌سواری ایران را در سال‌های آغازین پس از انقلاب اسلامی بنیان نهاد و نام خود را در حافظه این رشته ورزشی به نیکی ثبت کرد.

بی‌تردید خدمات صادقانه، دغدغه‌مندی و تلاش‌های ماندگار آن مرحوم در توسعه ورزش کشور و پرورش سرمایه‌های انسانی، میراثی ارزشمند برای جامعه ورزش ایران خواهد بود و یاد او در میان اهالی دوچرخه‌سواری و ورزش کشور همواره زنده خواهد ماند.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه ورزش کشور، خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری ایران و مردم شریف استان اصفهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان معزز صبر، آرامش و سلامتی مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار