فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با عنوان جدید «قاضی بیگی» از امشب جمعه پنجم تیرماه ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان - فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با نام «قاضی بیگی» محصول مرکز سیمرغ از امشب، جمعه پنجم تیرماه، ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه در فصل جدید با رویکردی متفاوت، به طرح و بررسی مسائل حقوقی و قضایی در قالب داستان‌های نمایشی مبتنی بر واقعیت می‌پردادازد.

فصل نخست «آقای قاضی» در سال ۱۴۰۱ و فصل دوم آن با عنوان «شعبه ۱۲۱» در سال ۱۴۰۲ روی آنتن رفت و با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه شد. فصل سوم این مجموعه نیز در ۲۶ قسمت تولید شده و از امشب پخش خود را آغاز می‌کند.

سجاد مهرگان به عنوان پدیدآورنده اثر، هدایت محتوایی و هنری این فصل را بر عهده دارد و هر قسمت از مجموعه توسط ایشان یا توسط کارگردانانی زیر نظر ایشان ساخته شده است.

عوامل این مجموعه عبارت‌اند از: پدیدآورنده: سجاد مهرگان، تهیه‌کننده: میثم مهدوی، کارشناس قضایی: مهدی رنجگری، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر فیلمبرداری: سعید کشی‌پور، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیر انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: نرجس ابراهیمی، سرپرست نویسندگان: حسین برکتی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: پریسا بختیاری، جانشین تهیه‌کننده و مدیر تولید: مهرداد بابایی، روانشناس: محمدحسن موحدی، تدوینگر: پدرام بهرامی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: فاطمه آذری، ارتباط با رسانه: فاطمه شوقی و عکاس: امیر عباسیان.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سیما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha