معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به اظهارات دبیرکل ناتو مبنی استفاده آمریکا از پایگاه‌های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، گفت: این اقدام موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان - کاظم غریب آبادی معاون وزیر خارجه در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت : «اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه‌های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست. طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیارگذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، تجاوز محسوب می‌شود.»

 

برچسب ها: ایتالیا ، رومانی ، ناتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۵
حالا نقش داشته باشند چکار میتونید بکنید؟!
آخرین اخبار