باشگاه خبرنگاران جوان - اولین اردوی تیم ملی پارادوومیدانی بانوان از ۱۸ تا ۲۹ خردادماه با حضور ۱۸ بانوی دونده و پرتابگر در تهران برگزار شد.
ناظر فدراسیون و مربیان کادرفنی تمرینات تکنیکی ورزشکاران دونده را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و پرتابگران را در مجموعه ورزشی شهید شیرودی مورد ارزیابی قرار دادند.
پنجمین دوره بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۶، مهرماه سال جاری در شهر ناگویا استان آیچی ژاپن برگزار خواهد شد.