سرمربی تیم ملی ایران پس از تساوی مقابل بلژیک گفت: از امروز به بعد فقط به بازی با تیم ملی فوتبال مصر فکر می کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک در دور دوم بازی‌های گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بلژیک تیم خیلی خوبی دارد ولی شانس آوردند بعد از ۱۰ نفره شدن بازی را نباختند.

او  درباره عدم رسیدن به گل با وجود ۱۰ نفره شدن حریف و تعویض‌هایی که وارد زمین شدند، تاکید کرد: من از تعویضی‌ها راضی نبودم. به هر حال فوتبال همین است. مثل بازی قبل تعویض‌ها جواب می‌دهد ولی آنهایی که در این بازی وارد زمین شدند توقع ما را برآورده نکردند.

قلعه نویی افزود: به هر حال این بازی تمام شد و از حالا به بعد برای بازی با مصر آماده می‌شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۴:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
خودش با خودش درگیره احمق به جای اینکه قائدی رو بیاره دفاع بلژیکو بهم بریزه مغانلو بدرد نخور میفرسه زمین کسی ک سردارو احمد نور دعوت نمبکنه ازش انتظار هیچی نیس
آخرین اخبار