باشگاه خبرنگاران جوان - برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» میزبان دو تن از بازماندگان ناوشکن دنا بود؛ دریادلانی که با چشمانی اشکبار، از لحظه اصابت موشک و شهادت همکاران خود سخن گفتند.
این دو بازمانده با تشریح لحظات حادثه، از تلاش خدمه برای نجات یکدیگر و صحنههای جانسوز وداع با همرزمانشان روایت کردند؛ لحظاتی که به گفته آنان، با ایثار و ازخودگذشتگی دریادلان ایرانی همراه بود.