دادستان بندرعباس از تشکیل بیش از ۲۰ پرونده جاسوسی در زمان جنگ خبر داد و اعلام کرد در همین راستا، ۲۴ فقره اموال مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی خارج از کشور شناسایی و توقیف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - عارف اکبری با اشاره به پرونده‌های تشکیل‌شده در دوران جنگ در حوزه جاسوسی اظهار کرد: در میناب و بندرعباس پرونده‌های قابل‌توجهی تشکیل شده است که در این میان، دو پرونده مهم در شعبه سوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی افزود: در این دو پرونده، متهمان به‌صورت مستقیم با موساد در ارتباط بوده‌اند که به‌دلیل ملاحظات امنیتی، جزئیات آن منتشر نمی‌شود. همچنین در مجموع، بیش از ۲۰ پرونده جاسوسی در زمان جنگ تشکیل شده که اغلب از پرونده‌های مهم محسوب می‌شوند.

دادستان بندرعباس همچنین از توقیف اموال مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی خبر داد و گفت: ۲۴ فقره توقیف اموال در خصوص افرادی که در تجمعات غیرقانونی در خارج از کشور علیه نظام فعالیت داشته‌اند، شناسایی شده و از طریق سامانه، دسترسی به اموال آن‌ها وجود دارد و دستور توقیف صادر شده است.

اکبری ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افرادی که با شگردهای مالی، اموال خود را به دیگران منتقل کرده‌اند، در حال انجام است و به‌زودی این افراد نیز شناسایی و اموال آن‌ها توقیف خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
خوب راهی پیدا کردید برای جبران خسارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۵
احتمال زیاد خسارت اونها از طریق پولهای بلوکه شده ما بصورت چند برابری پرداخت خواهد شد.
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
کسی که وطنش خیانت کرده انگاربه شرفش خیانت کرده ایران هرچه باشه وطنمونه وبایدحمایتش کنیم ونگذاریم دشمن صهیونیستی واردشودا
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
کسی که وطنش خیانت کرده انگاربه شرفش خیانت کرده ایران هرچه باشه وطنمونه وبایدحمایتش کنیم ونگذاریم دشمن صهیونیستی واردشودالموت لاآمریکا الموت لااسرایل