رضایی گفت: دشمن نشان داده که عهدشکن است. باید مراقب بود؛ هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفادهٔ دشمن قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه پاسداران در دفاع مقدس ۸ ساله با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آمریکا قرار بود با راهبرد «صلح از طریق قدرت» ایران را وادار به تسلیم کند؛ حالا که شکست خوردند، از سر استیصال اصرار به مذاکره دارند.

اما دشمن نشان داده که عهدشکن است. باید مراقب بود؛ هرگونه خوش‌بینی مورد سوءاستفادهٔ دشمن قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
سردار اسبق برو استراحت کن فشار کاری زیاد بوده. اکثر اعضای شعام رای به مذاکره دادن. اکثرشون هم نطامی بودن. یعنی میدونن دستمون در مقابل دشمن خالیه
آخرین اخبار