پاکستان می‌گوید مذاکرات فنی ایران و آمریکا روز یکشنبه در سوئیس آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مريم حسينى - وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرده است که مذاکرات فنی ایران و آمریکا فردا در بورگنستوک سوئیس برگزار خواهد شد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال امضای تفاهم‌نامه اسلام‌آباد، مذاکرات فنی در ۲۱ ژوئن در بورگنستوک سوئیس برگزار خواهد شد.»

افزوده شد که میانجیگران پاکستانی و قطری در مذاکرات با نمایندگان آمریکا و ایران شرکت خواهند کرد.

منبع: الجزیره

برچسب ها: آتش‌بس ، توافق ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
انشاءالله بصورت زنده و مستقيم مانند فوتبال از تلویزیون‌ پخش می شد
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
انشاالله مستقیم هست و میتوانند مقامات ما حرفشان را بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
فکر نکنید با دیدن پرچممون با پرچم آمریکا در یک قاب احساس دوستی بهمون دست میده. عادی بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
یعنی فردا ۳۱. خرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
اسرائیل باید عقب نشینی کند تنگه هرمز تا ابد به روی خیانت کاران بسته هست ما برای ۱۰ سال جنگ آماده هستیم غرب وآمریکا و اسرائیل تا ابد با مردم ایران دشمن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
پاکستان اگر عرضه داره مشکل داخلی کشورشو حل کنه.معلوم نبست چه نقشه شومی داره؟ خوش خدمتیهاش به ترامپ بادمون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
کاش این پاکستان نابود می شد
نمیشه هند شخمش بزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
پول ها را نقد بگیرید و درمورد هسته ای و هرمز اصلاً مذاکره نکنید. باید گلوی دشمن را فشار دهیم تا خفه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
آیا وقت محو اسرائیل نه بلکه صهیونیست‌ها نرسیده است؟!!!
صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان نباید امنیت داشته باشند.
مجازاتشان فقط مرگ است.
در هر کجا که باشد...
خانه
کوچه خیابان
کوی و برزن
داخل خودرو
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
بند اول کاملا نقض شده جالبه دارید میرید مذاکره که دوباره وسط مذاکره بهتون حمله کنند!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
هرگز روی هسته ای و تنگه هرمز حرفی نزنید. اینها دارایی های ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
لبنان زیر اتشه حضرات رفتن سوییس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
دو ماه دیگر که ذخایر نفتشون پر شد زیر همه چیز می زنند. الکی هست. پوشش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
چه مذاکراتی،ما ملت ایران این مذاکرات رو قبول نداریم.عواقبش با دولت و قالیبافه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
تو یک نفری از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
ما اگه نخوایم پاکستان میانجی گری کنه چه کنیم؟!
۱۲
آخرین اخبار