ارتش صهیونیستی بار دیگر شهر النبطیه را بمباران کرد + فیلم

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود، بار دیگر شهر النبطیه در جنوب لبنان را بمباران کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر شهر النبطیه در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی قرار دادند؛ حمله‌ای که در ادامه تجاوزات اخیر به مناطق جنوبی لبنان و در شرایط تداوم تنش ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
واقعا مذاکرات خیلی مفید واقع شده