حفظ درختان شهری یکی از مهمترین وظایف هر شهروندی است.
باشگاه خبرنگاران جوان - حفظ و نگهداری درختان شهری یکی از مهمترین وظایف شهروندان و مسئولان مربوطه است. در همین رابطه مصطفی خوشنویس، کارشناس محیط زیست در برنامه سایه سار از شبکه اول سیما توضیحاتی را ارائه داد.
آقا شما اول پشه های ریز و درشتی که در اطراف درختان بخصوص در این گرما فراوان شدن رو افت و سم پاشی کن بعد تز نگهداری و ال بل بده ...هر کجا میخوای راه بری فقط پشه هست که میره تو چشم و گلو بینی یعنی اصلا نمیشه پیاده روی کرد ....جهت مشاهده یک سر به دریاچه خلیج فارس منطقه ۲۲ بزنید