حفظ درختان شهری یکی از مهمترین وظایف هر شهروندی است.

باشگاه خبرنگاران جوان - حفظ و نگهداری درختان شهری یکی از مهمترین وظایف شهروندان و مسئولان مربوطه است. در همین رابطه مصطفی خوشنویس، کارشناس محیط زیست در برنامه سایه سار از شبکه اول سیما توضیحاتی را ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
آقا شما اول پشه های ریز و درشتی که در اطراف درختان بخصوص در این گرما فراوان شدن رو افت و سم پاشی کن بعد تز نگهداری و ال بل بده ...هر کجا میخوای راه بری فقط پشه هست که میره تو چشم و گلو بینی یعنی اصلا نمیشه پیاده روی کرد ....جهت مشاهده یک سر به دریاچه خلیج فارس منطقه ۲۲ بزنید
آخرین اخبار