معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس از تعیین سقف افزایش ۳۲ درصدی اجاره‌بها در سال ۱۴۰۵ در این استان خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان - محمود رضایی‌کوچی در جلسه شورای مسکن استان فارس در شیراز گفت: تعیین این نرخ بر اساس بررسی‌های میدانی در مناطق شهری شیراز، مشورت با مشاوران املاک و همچنین مقایسه شرایط استان فارس با سایر استان‌ها انجام شده است تا تصمیم‌گیری‌ها با دقت و بر مبنای واقعیت‌های موجود صورت گیرد.

او، با تاکید بر ضرورت رعایت انصاف در بازار مسکن ادامه داد: انتظار می‌رود بنگاه‌های املاک و مالکان با نگاه منصفانه‌تر و مدیریت‌شده‌تر نسبت به تعیین نرخ‌ها اقدام کنند تا فشار کمتری به مستاجران وارد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس اظهار کرد: هرگونه همکاری در جهت کاهش نرخ‌ها و تعدیل بیشتر قیمت‌ها، اقدامی مثبت و قابل استقبال خواهد بود.

منبع: استانداری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۵
سقف افزایش قیمت کالا و خودرو و....چی اونا هرچی بتونن آزاده?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
چرا واقعا سخت گیری نمیشه چرا دولت از قشر مستاجر حمایت نمیکنه؟ما داریم زیر فشار اقتصادی له میشیم آخه چرا هیچ قانونی تو این مملکت نیست که اینقدر به مستاجر ظلم میشه
آخرین اخبار