رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: بخش قابل توجهی از مأموریت‌های عملیاتی و خدماتی پلیس راهور با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار سیدتیمور حسینی اظهار کرد: پلیس راهور در سال‌های اخیر روند گسترده‌ای را برای هوشمندسازی فرآیندها در دستور کار قرار داده و امروز نتایج این تحول در حوزه‌های مختلف از جمله کنترل رفتارهای ترافیکی، صدور گواهینامه، شماره‌گذاری خودروها، رسیدگی به تخلفات و ارائه خدمات اجرایی قابل مشاهده است.

وی افزود: استفاده از سامانه‌های هوشمند ضمن افزایش دقت و سرعت ارائه خدمات، موجب کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در وقت شهروندان و ارتقای شفافیت در فرآیندهای اجرایی شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اجرای طرح رسیدگی غیرحضوری به اعتراضات جرایم رانندگی گفت: این طرح از سال گذشته راه‌اندازی شده و شهروندان برای ثبت اعتراض نسبت به قبوض جریمه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای پلیس ندارند.

حسینی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند درخواست بررسی مجدد جرایم رانندگی را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند و تمامی مراحل رسیدگی نیز به شکل الکترونیکی انجام می‌شود.

وی توسعه خدمات هوشمند و استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی را از برنامه‌های اصلی پلیس راهور در مسیر تحقق پلیس هوشمند دانست و افزود: این اقدامات با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان، تسهیل دسترسی به خدمات، ارتقای ایمنی و تقویت نظم ترافیکی در کشور ادامه خواهد یافت.

منبع: پلیس راهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
من چند سال از ارومیه خارج نشدم واسم جریمه تو نقده زده از کجا پیگیر شوم جواب میده یا باید واریز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
کسانیکه واقعا تخلف کردند طبق قانون جریمه شون کنید اما به کیفیت فیزیکی جاده ها هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
سلام ماشینم داخل پارکینگ بوده اما جریمه در اهواز حمیدیه اومده هر جا میرم جواب نمیدن
پلیس راهور میفرسته پلیس +۱۰
پلیس+۱۰میفرسته راهور الان ما کجا باید بریم
Iran (Islamic Republic of)
سیدمرتضی صادقی
۲۲:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
برای من 2جریمه در یکروز یک ساعت و دقیقه شبیه به هم آمده آنهم در ساعتی که من خانه بودم راننده که نمی‌تواند در یک دقیقه و یک ثانیه 2 تخلف انجام بدهد عرایض این آقایون هم فقط شعار هست ما چاره ای جز پرداخت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد جوکار
۱۳:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
من تو خونه نشستم برام جریمه اومده مراجعه کردم هیچکس جوابگو نیست سیستم خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
من راننده تاکسی بین شهری هستم دیروز به من جریمه از اتوبان قزوین به زنجان‌جریمه آومد بی خودی ‌من‌دوسال هست تهران ‌نرفتم
آخرین اخبار