زاکانی اظهار داشت: محتوای تفاهم‌نامه با آمریکا ۲۵ بار بین رهبر انقلاب و شورای عالی امنیت ملی رفت و برگشت داشته و ویرایش خورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مژگان شکری - علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه محتوای تفاهم‌نامه با آمریکا ۲۵ بار بین رهبری و شعام رفت و برگشت داشته است گفت: آنان که می‌گویند تفاهمنامه ۱۴ بندی خواست مقام معظم رهبری است و یا آنان که می‌گویند به رهبری تحمیل می‌شود، دارند جفا می‌کنند، رهبر ما رهبر هوشمندی است.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر کدام از بند‌ها تفسیری وجود دارد که درباره آن با مردم صحبت نمی‌کنند. مردم با بند‌هایی مواجهه‌اند که آمریکا تفسیر می‌کنند افزود: تفسیر ۱۴ بند تفاهم‌نامه با آمریکا را باید به مردم بگویند، اما نمی‌گویند انگار که می‌خواهیم کاپ اخلاق بگیریم در حالی که آمریکا مدام تفسیر خودش را می‌گوید.

 زاکانی خاطرنشان کرد: انتقام خون امام شهید در جهت انتقام از سران جبهه کفر و باطل است که این اتفاق باید بیفتد، اما این اصلا ما به ازای آن نیست، این ظلم است، ما به ازای انتقام خون رهبر شهید یعنی تغییر جغرافیای سیاسی منطقه، اخراج آمریکا.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
حالا سنای آمریکا این تفاهم نامه رو تایید کرده؟

مثل برجام نشه باز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
عجب مملکتی داریم ، شهردار تهران اومده درباره توافق حرف میزنه ، وزیر امور خارجه هم احتمالا بیاد درباره اسفالت اتوبان همت صحبت کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
تا نابودی قوم کثیف یهود هیچ صلحی ماندگار نخواهد بود. آماده‌اند تا بعدتر با بهونه دیگری حمله کنند. خدا داند کی و چگونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
تیم مذاکره کننده مطمئن باشند اگر مفاد توافق با دشمن مورد تایید مقام عظمای ولایت باشد مردم ولایتمدار هم بطور مطلق می پذیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
آمریکا بازم ایران رو فریب داد