شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در پرداخت هزینه دیرکرد خودروی ساینا اس ۸۵ گانه ابراز نارضایتی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به گفته شهروندخبرنگار ما هزینه دیرکرد خودروی ساینا اس ۸۵ گانه پس از تحویل با تاخیر مواجه شده است. این در حالی است که قرار بود اول پاییز سال گذشته تحویل دهند، بعد از یک سال در اواخر اسفند ۴۰۳ تحویل دادند و قرار شد دو ماهه بعد هزینه دیر کردش را پرداخت کنند، اما هنوز هیچ اقدامی برای پرداخت آن صورت نگرفته است.
وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر، من خودروی ساینا اس ۸۵ گانه ثبت نام کردم چرا بعد از تاخیر و بد قولی در دادن خودرو‌های ثبت نامی به مردم هزینه دیر کرد را با تاخیر واریز می‌کنند؟ دو سال است که پیگیر این موضوع هستم، اما به نتیجه مطلوبی نگرفتم.
بعد جالتتر اینجاست که مبلغ پول که ۱۳ میلیون در این دو سال هیچ تغییری نکرده و همون را به ما قرار است پرداخت کنند، خدا خیرتون بدهد، لااقل شما یک کاری برای ما انجام دهید و صدای ما باشید ممنون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
انشاالله که خداوند ظلم را ریشه خواهد کند.
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۴:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
سلام
تاخیر در پرداخت دیرکرد ساینا اس با گذشت چندماه انجام نشده است
آیا این روش عادلانه است ؟شما یک وام می گیرد اگر یک قسط اونا بموقعه پرداخت نکنید سود و جریمه دیرکرد پرداخت می کنید چطور شرکتی مثل سایپا از مردم عادی و مشتری هایش سواستفاده می کند
مبالغ دیرکرد باید با سود بانکی محاسبه و پرداخت شود
لطفاً این را به گوش بازرسی کل کشور برسونید
چرا باید حق ضایع شود ؟!