باشگاه خبرنگاران جوان - به گفته شهروندخبرنگار ما هزینه دیرکرد خودروی ساینا اس ۸۵ گانه پس از تحویل با تاخیر مواجه شده است. این در حالی است که قرار بود اول پاییز سال گذشته تحویل دهند، بعد از یک سال در اواخر اسفند ۴۰۳ تحویل دادند و قرار شد دو ماهه بعد هزینه دیر کردش را پرداخت کنند، اما هنوز هیچ اقدامی برای پرداخت آن صورت نگرفته است.
وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
سلام وقت بخیر، من خودروی ساینا اس ۸۵ گانه ثبت نام کردم چرا بعد از تاخیر و بد قولی در دادن خودروهای ثبت نامی به مردم هزینه دیر کرد را با تاخیر واریز میکنند؟ دو سال است که پیگیر این موضوع هستم، اما به نتیجه مطلوبی نگرفتم.
بعد جالتتر اینجاست که مبلغ پول که ۱۳ میلیون در این دو سال هیچ تغییری نکرده و همون را به ما قرار است پرداخت کنند، خدا خیرتون بدهد، لااقل شما یک کاری برای ما انجام دهید و صدای ما باشید ممنون
تاخیر در پرداخت دیرکرد ساینا اس با گذشت چندماه انجام نشده است
آیا این روش عادلانه است ؟شما یک وام می گیرد اگر یک قسط اونا بموقعه پرداخت نکنید سود و جریمه دیرکرد پرداخت می کنید چطور شرکتی مثل سایپا از مردم عادی و مشتری هایش سواستفاده می کند
مبالغ دیرکرد باید با سود بانکی محاسبه و پرداخت شود
لطفاً این را به گوش بازرسی کل کشور برسونید
چرا باید حق ضایع شود ؟!