نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از عبور۲۴ فروند کشتی پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز طی شبانه روز گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴ فروند کشتی پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کنترل هوشمند تنگه هرمز با اقتدار انجام می‌شود و بیگانگان شرور جایگاهی در خلیج فارس و تنگه هرمز نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
عبور کشتیهای ژاپنی وهند قیمت بنزین درامریکا را پائین نگه میدارد همیشه این دوکشور برعلیه ما بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
عوارض 2 میلیون دلاری رو نقد بگیرید ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
بوی جنگ میاد انگار قشم و و کویت و دکل و کشتی و خدا بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
از گرفتن هزینه عبور کوتاه نیایید .... این پول حق مردم ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟؟؟ .... هنوز در لبنان اتش بس نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
لبنان داره میشود مثل غزه میشود یکی بداد لبنان مظلوم برسه تا مردم لبنان زیر آتش اسرائیل نابود نشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
تا وقتی که پای میز مذاکره هستید و به دشمن اعتماد می کنید جنگ متجاوزان ادامه داره و امان از این اعتماد به میز مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
تا می تونید نفس دشمن و همکاران دشمن رو بگیرید. باید ضررهای اقتصادی کنند تا کمرشان خم شود و بشکند
آخرین اخبار