وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی با وزیر امور خارجه عمان درباره تنگه هرمز و همبستگی ایران با عمان در برابر هرگونه تهدید، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - متن پیام سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، به این شرح است:

«در تماس بسیار سازنده با جناب بدرالبوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان، همبستگی ایران را با عمان در برابر هرگونه تهدید ابراز کردم.

ما درباره تنگه هرمز و مدیریت آینده آن در چارچوب مسئولیت‌های حاکمیتی و حقوق بین‌الملل گفت‌و‌گو کردیم.

ما از مشورت با همه کشور‌های همسایه استقبال می‌کنیم.»

برچسب ها: عراقچی ، عمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
خنجری بسازم نیشش زفولاد
زنم بر دیده ام با دل کنم یاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
عاقبت دوستی با احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
ایران ازهمین فردا باید با عمان پیمان دفاعی امضا کند اگر آمریکا بخاطر تنگه عمان را فشاراورد و جنگ با عمان رااغاز کرد ایران هم برای تثبیت تنگه. و هم برای همراه داشتن باید پیمان دفاعی امضاکند مثل لبنان تنهایش نگذارد
آخرین اخبار