رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در فضای مجازی نوشت: ما امتیازات را نه با گفت‌و‌گو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدباقرقالیباف امروز جمعه (۸ خردادماه) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در پیامی سه بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد و نوشت: ما امتیازات را نه با گفت‌و‌گو، بلکه با موشک‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم می‌کنیم.

رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان در بند دوم این پیام افزود: اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتار‌ها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.

وی در بند سوم این پیام خاطرنشان کرد: پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.

برچسب ها: قالیباف ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
ارتش آمریکا یک کشتی تجاری به سمت بنادر ایران را متوقف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
آمریکا ثابت کرده قابل اعتماد نیست.
ترامپ ثابت کرده قابل اعتماد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
ترامپ در جنگ ایران مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در ایران هم محاکمه و مجازات شود.
و ما دیگر مذاکره ایران و آمریکا را قبول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
اگر توافق به نفع مردم ایران و کشور ایران هم باشد باز هم مذاکره و همکاری با آمریکا جنایتکار خیانت به مردم ایران و خون شهیدان محسوب می شود.
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار به کشورمان تجاوز و حمله کرده است و مردم عادی تهران و مردم عادی سایر شهرهای ایران را بمباران و قتل عام کرده است و رهبر انقلاب و نظامیان ارتش و سپاه را ترور کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
جناب آقای مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی
خسارت حمله رژیم جنایتکار صدام و حامیانش به کشورایران، مردم تهران، و مردم سایر شهرهای ایران از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مجامع بین‌المللی هنوز هم متأسفانه پیگیری نشده است چرا؟
ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 200 هزار نفر شهید داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
درحالیکه لبنان و و مردم آن و حزب‌الله زیر آتش اسرائیل هستند و مأموران نظامی و امنیتی تنگه هرمز چند نفر بدست آمریکای خبیث به شهادت رسیدند مذاکره با دشمنان یعنی دوزار اقتدار ندارند تیم مذاکره کننده جواب دشمنان را باید با موشک‌های خوشکل مون بدیم
Iran (Islamic Republic of)
Verazkosh
۲۲:۴۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
آمدی جانت به قربانش ولی حالا چرا ؟؟؟!!! ایکاش زودتر این درک و بینش در مسؤلین وجود داشت.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
آقای قالیباف اگر شما مسولین و همه آنها بی که دارای مسولیت مملکتی هستند با رفتار و گفتار شان با مردم بودند دشمنان خارجی هیچ غلطی نمی توانستند بکنند متاسفانه بعضی از مسولین اصلأ به فکر نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
همین الان پدافند قشم فعال شد. ببینیم و تعریف کنیم چه جوابی میدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
پس چرا در مذاکرات شرکت میکنید چشمم ؟ مگر دشمن بجای موشک پوشک دارد؟ چرا وقتی دم در آمده مهدور الدم اش نمیکنید و هزاران سئوال دیگر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
کاش مسئولین شجاع بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
اگه واقعیت داشته باشه توتیت اش عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
دیگه این بازیاتون قدیمی شده
آخرین اخبار