رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از قضات شهرستان کهک با حضور در زندان این شهرستان با آزادی و مرخصی ۱۸ نفر از آنان موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - به مناسبت  عید سعید قربان، عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از قضات دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهک، با زندانیان حوزه قضایی این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و با هدف تکریم کرامت انسانی و بررسی مشکلات قضایی و اجتماعی زندانیان برگزار شد، قضات از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه‌های آنان قرار گرفتند.

پس از استماع درخواست‌ها و بررسی پرونده‌ها، با اشتغال در بند کارگری، اعطای مرخصی و آزادی  ۱۸ نفر از زندانیان موافقت شد.

این اقدام در راستای اجرای سیاست‌های قضایی مبتنی بر اصلاح و بازپروری زندانیان و همچنین بهره‌مندی از برکت ایام دهه ولایت صورت گرفته است.

منبع:دادستانی قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha