باشگاه خبرنگاران جوان - به مناسبت عید سعید قربان، عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از قضات دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهک، با زندانیان حوزه قضایی این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمی و با هدف تکریم کرامت انسانی و بررسی مشکلات قضایی و اجتماعی زندانیان برگزار شد، قضات از نزدیک در جریان مسائل و دغدغههای آنان قرار گرفتند.
پس از استماع درخواستها و بررسی پروندهها، با اشتغال در بند کارگری، اعطای مرخصی و آزادی ۱۸ نفر از زندانیان موافقت شد.
این اقدام در راستای اجرای سیاستهای قضایی مبتنی بر اصلاح و بازپروری زندانیان و همچنین بهرهمندی از برکت ایام دهه ولایت صورت گرفته است.
منبع:دادستانی قم