باشگاه خبرنگاران جوان - علی باقری، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتوگو با شبکه المیادین اعلام کرد که «به آمریکا نمیتوان اعتماد کرد و این مسئله بخشی از ماهیت این کشور مبتنی بر نقض تعهدات است.»
وی تأکید کرد که ایران در مقابله با تجاوزها، بر توانمندیهای داخلی اعلامنشده، نیروهای مسلح و ملت خود تکیه دارد.
باقری افزود: دلیل پیروزی ایران و توانایی آن در مقابله با تحریمهای غیرقانونی یا حملات نظامی، ظرفیتهای داخلی و ملت ایران هستند.
وی همچنین اظهار کرد: عامل اصلی بیثباتی و ناامنی در منطقه، حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی در ادامه خواستار آزادسازی داراییهای مسدودشده ایران شد و گفت: داراییهای ایران که بهصورت غیرقانونی مسدود شدهاند، باید بدون هیچ شرط و قیدی آزاد شوند.
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین تصریح کرد: پایان جنگ در تمامی جبههها، از جمله لبنان، از اصول اساسی مذاکرات یا هر توافقی به شمار میرود.
منبع: ایسنا
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا اروپا جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا فرانسه جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا انگلیس جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آلمان جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا اسرائیل جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.