معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سخنانی با تأکید بر بی‌اعتمادی تهران به واشنگتن، اعلام کرد پایان جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان، یکی از اصول اساسی هرگونه مذاکره یا توافق است.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی باقری، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین اعلام کرد که «به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و این مسئله بخشی از ماهیت این کشور مبتنی بر نقض تعهدات است.»

وی تأکید کرد که ایران در مقابله با تجاوزها، بر توانمندی‌های داخلی اعلام‌نشده، نیرو‌های مسلح و ملت خود تکیه دارد.

باقری افزود: دلیل پیروزی ایران و توانایی آن در مقابله با تحریم‌های غیرقانونی یا حملات نظامی، ظرفیت‌های داخلی و ملت ایران هستند.

وی همچنین اظهار کرد: عامل اصلی بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه، حضور آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه خواستار آزادسازی دارایی‌های مسدودشده ایران شد و گفت: دارایی‌های ایران که به‌صورت غیرقانونی مسدود شده‌اند، باید بدون هیچ شرط و قیدی آزاد شوند.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین تصریح کرد: پایان جنگ در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، از اصول اساسی مذاکرات یا هر توافقی به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
صهیونیست ها جنایتکار و هم تروریست های تحت حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز در سوریه، لبنان و منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۵
پس مذاکره رو لغو کنید تا این سگ زرد دست از کارهاش بکشه. تنگه هرمز باید عوارضی باشد. آمریکا و همدستانش نباید نفس بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
همان طور که رهبر معظم انقلاب امام سید مجتبی خامنه‌ای فرمودند، حاکمیت بر تنگه هرمز به شرایط قبل باز نخواهد گشت؛ به هیچ‌ وجه نباید این سخن به حق رهبری بر زمین بماند. باید بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور با گرفتن عوارض از کشتی‌های عبوری جبران شود. همانند بقیه تنگه‌های دنیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
چطور می‌شود به آمریکا اعتماد کرد در حالی که مشغول مذاکره با ایران بود و وانمود می‌کرد توافق محتمل است، مرتکب جنایت جنگی شد و حتی از بمباران زیر ساخت‌ها و مراکز امدادی و علمی و به شهادت رساندن دانش‌آموزان در میناب دریغ نکرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آمریکا جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا اروپا جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا فرانسه جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا انگلیس جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آلمان جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا اسرائیل جنایتکار آن را کنار نمی گذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۵
اگه به لبنان حمله کنه ایران هم میتونه به اسراییل حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۵
پس چرا ساکتی؟پس چرا جواب بمباران آمریکا را نمیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۵
دیگه چه حمله ای دو روز دیگه فقط چهارتا خاطره از لبنان میمونه
آخرین اخبار