رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست شهرستان باروق از ارزیابی و بررسی وضعیت درخت توت وحشی کهنسال این شهرستان با حضور کارشناسان محیط طبیعی استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فاطمه حاجی زاده - مهدی چهاردولی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست باروق گفت : توت کهنسال باروق  از لحاظ آیتم‌های مورد نیاز برای ارتقای سطح حفاظتی به‌عنوان اثر طبیعی ملی و جزو مناطق چهارگانه، توسط کارشناسان بررسی شده و اقدامات لازم در خصوص امکان‌سنجی ارتقای سطح این اثر در حال انجام است.

چهاردولی گفت: این درخت کهنسال و با قدمت در روستای یلکلو شهرستان باروق قرار دارد و خوشبختانه با تشدید نظارت‌ها در زیستگاه‌های طبیعی باروق، عوامل تعرض به این درخت باارزش توسط یگان حفاظت محیط‌زیست باروق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شایان ذکر است این بازدید با حضور کارشناس استانی محیط‌زیست، رئیس اداره محیط‌زیست باروق، کارشناس اداره مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرعامل مؤسسه مدافعان محیط‌زیست و جوامع محلی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۵
با سلام و عرض ادب

احتراماً بابت انعکاس اخبار مربوط به محیط زیست شهرستان باروق نهایت قدردانی از آن مجموعه را داریم.
با توجه به خبر منتشر شده که در خبر اصلی کلمه میاندوآب وجود ندارد و همچنین میاندوآب یک شهرستان دیگر می باشد که نیاز به ویرایش می‌باشد.
با تشکر
مهدی چهاردولی رییس اداره محیط زیست شهرستان باروق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
چند سالشه ؟