دلیل افزایش تعداد کلاغ‌ها در تهران + فیلم

برخی شهروندان گزارش کرده‌اند که جمعیت کلاغ‌ها در شهر تهران افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - اخیرا برخی شهروندان گزارش کرده اند که جمعیت کلاغ‌ها در شهر تهران افزایش یافته است. پرهام دیباج، کارشناس محیط زیست در برنامه تلویزیونی علت این اتفاق را افزایش میزان زباله عنوان کرد که آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
ریختن غذا در محوطه ها برای حیواناتی مانند گربه و کبوتر نتیحه اش این میشه کلاغ حیوان زیاد دلچسبی نیست و حرکات تهاجمی علیه انسان و بخصوص کودکان نشون میده لذا خواهشا لز غدا دادن به حیوانات بخصوص محیط شهری اجتناب باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
مردم لطفا به پرندگان پشت پنجره منازلتون غذا ندین