باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدیمقدم - نادر توکلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: میزان افزایش تعرفهها بر اساس افزایش قیمتها و تورم تعیین میشود و امسال این میزان در حدود ۴۰ درصد است.
به گفته وی، اکنون از ۱۰۰ درصد هزینه درمانی که در حال حاضر در مراکز محاسبه میشود، بخشی مشمول حق پرداختی بیمار میشود و مابه التفاوت هزینهها نیز در بیمهها و صندوقهای یارانهای دولت لحاظ میشود.
توکلی تصریح کرد: خدمات بخش خصوصی معمولا با بیمه تکمیلی است که ناترازی و تاخیر در پرداخت مطالبات توسط همین بیمهها مشکلاتی ایجاد کرده است.
همچین زیر میزی میگیرن انگار حقشونه
خدا ازشون نگذره
ویزیت 10 دقیقه ای 700 هزار تومان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این شد متناسب سازی ؟!
در فیش حقوقی من که ۴۰۰ حق بینه کم می شد ، اردیبهشت ماه شد ۸۰۰
ناف تان را با دروغ بریده اند
کاش حقوق کارگر هم همراه با تورم رشد می کرد😔
خوش به حال خودرو ساز و بیمه و پزشکان و .....
بیچاره کارگر !!!!