رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: افزایش تعرفه‌های بیمه بر اساس افزایش قیمت و تورم انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدی‌مقدم - نادر توکلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: میزان افزایش تعرفه‌ها بر اساس افزایش قیمت‌ها و تورم تعیین می‌شود و امسال این میزان در حدود ۴۰ درصد است.

به گفته وی، اکنون از ۱۰۰ درصد هزینه درمانی که در حال حاضر در مراکز محاسبه می‌شود، بخشی مشمول حق پرداختی بیمار می‌شود و مابه التفاوت هزینه‌ها نیز در بیمه‌ها و صندوق‌های یارانه‌ای دولت لحاظ می‌شود.

توکلی تصریح کرد: خدمات بخش خصوصی معمولا با بیمه تکمیلی است که ناترازی و تاخیر در پرداخت مطالبات توسط همین بیمه‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
خوبه افزایش بیمه چهل در صد افزایش حقوق بیست در صد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
بشنید دعا کنید مریض نشیم 🙄
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
تا حالا دیدین کسی بره مطب دکتر چونه بزنه ؟؟؟؟
همچین زیر میزی میگیرن انگار حقشونه
خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
زحمت بکشید افزایش تعرفه های پزشکی رو کنترل کنید
ویزیت 10 دقیقه ای 700 هزار تومان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
۲۰ درصد به حقوق بازنشستگان عملا اضافه شد ، ولی حق بیمه و کسورات ۱۰۰ درصد و دو برابر کسر شدند .
این شد متناسب سازی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
کسر حق بیمه بازنشستگی دقیقا دو برابر شد یعنی ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
در فیش حقوقی من که ۴۰۰ حق بینه کم می شد ، اردیبهشت ماه شد ۸۰۰

ناف تان را با دروغ بریده اند
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا امیرزاده گوغری
۰۶:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
سلام
کاش حقوق کارگر هم همراه با تورم رشد می کرد😔
خوش به حال خودرو ساز و بیمه و پزشکان و .....
بیچاره کارگر !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
بنا به واقعیات موجود ، تعرفه خدمات سونوگرافی و ... 110 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته بطوریکه این افزایش برای اهل فن هم غيرقابل باور است در حالیکه متوسط افزایش حقوق کادر درمان سی و پنج است که این امر شکاف درآمدی را بین کادر درمان بشدت افزایش میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
خیلی زیاد دلم نمیاد نفرین کنیم الهی خرج درمونتون بشن چون مردم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
واقعا خجالت بکشید ۴۰ درصد ۹۰ درصد چخبره مردم گناه دارن اگ مریض بشن باید بمیرن ویزیت ۳۵۰ شده ۶۵۰ کجاش ۴۰ درصد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۱:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
واقعا مسخره است بیمه تکمیلی دانا فقط در سال دو بار یا سه بار می تونید دکتر برید بقیه همه اش از جیب باید باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
توی تمام دنیا وقتی بیمه داری کلیه هزبنه درمان رایگان حساب میشه ۰ توی ایران ۱۰ تا بیمه هم داشته باشی باز باید کلی پول هزینه کنی ۰ لطفا به فکری برای این موضوع بکنید به دکتر میریم تا مییایم خونه ۱۰ میلیون هزینه میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
اینترنت رو وصل کنید، بیشتر از این به مردم ضربه نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
قیمت بنزین در ایران ارزان است باید چهار برابر افزایش یابد تا مدیریت شود و صرفه جویی شود و سرمایه کشور از بین نرود و قاچاق نشود
Iran (Islamic Republic of)
دروغگو
۲۲:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
برای چی دروغ می گید تعرفه ها حداقل ۱۰۰ درصد افزایش داشته
۱۲