باشگاه خبرنگاران جوان - سازمان اطلاعات سپاه استان تهران اعلام کرد:در ادامه اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی و اشراف نسبت به مسیرهای انتقال و جابجایی محمولههای غیرمجاز سلاح و مهمات تعداد ۲۰ عنصر در قالب ۵ شبکه سازمانیافته ناامنساز، وابسته به گروهکهای تروریستی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، شناسایی و منهدم شد.
از این افراد بیش از ۵۰ قبضه انواع سلاح گرم، ۷۰ کیلوگرم مواد منفجره، ۲۰۰۰ فشنگ و مهمات مرتبط کشف و ضبط شد.
امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاههای امنیتی بوده و هرگونه تهدید علیه ثبات و امنیت کشور با پاسخ فوری و مقتدرانه مواجهه خواهد شد.
چرا و چگونه با اینهمه تلاش شما جان بر کفان وطن ، این هسته های دشمن و خائنین تمامی ندارند . از کجا میان و سلاح تامین میکنند. کشورها ی همسایه بیشترشان خاستگاه یا ترانزیت اینها هستند .
چقدر این کشور عزیز ، دشمن دارد .
( بیگانه جدا ، خودی جدا می شکند
بیگانه اگر میشکندشکی نیست ، از خودی بپرسیدکه چرا میشکند. )
آخه وطن فروشی تا چه حد وتا کِی ؟؟؟