معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از بازگشایی محور شمال به جنوب آزادراه خرم‌آباد-بروجرد-اراک خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی مجیدی گفت : تلاش برای بازگشایی محور جنوب به شمال این آزادراه ادامه دارد.

وی ادامه‌داد: بازگشایی این محور نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع:اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان

 

برچسب ها: لرستان ، آزاد راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha