با همت خیران مادر سرپرست خانواده دربند از زندان ارومیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرانگیز آبروشن - مراد فتحی مدیرکل امور زندان های آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در هفدهمین روز از بهار ۱۴۰۵ و با پیگیری واحد مددکاری، یک زندانی زن سرپرست تک‌فرزند با مشارکت‌ آگاهانه همکاران زندان ارومیه در معرفی خیران ارومیه ای، از زندان آزاد شد.

وی افزود: این مددجو که به دلیل بدهی مالی در بند نسوان به سر می‌برد، با اقدام خداپسندانه سه نیکوکار به آغوش تنها فرزندش بازگشت.

به گفته فتحی؛ مبلغ بدهی این پرونده ۲ میلیارد ریال بود که با حمایت کامل خیران تامین و منجر به اخذ رضایت قطعی شاکی شد.

گفتنی است؛ این اقدام در راستای اولویت‌های سازمان زندان‌ها در حمایت از کانون خانواده صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha