باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرانگیز آبروشن - مراد فتحی مدیرکل امور زندان های آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در هفدهمین روز از بهار ۱۴۰۵ و با پیگیری واحد مددکاری، یک زندانی زن سرپرست تکفرزند با مشارکت آگاهانه همکاران زندان ارومیه در معرفی خیران ارومیه ای، از زندان آزاد شد.
وی افزود: این مددجو که به دلیل بدهی مالی در بند نسوان به سر میبرد، با اقدام خداپسندانه سه نیکوکار به آغوش تنها فرزندش بازگشت.
به گفته فتحی؛ مبلغ بدهی این پرونده ۲ میلیارد ریال بود که با حمایت کامل خیران تامین و منجر به اخذ رضایت قطعی شاکی شد.
گفتنی است؛ این اقدام در راستای اولویتهای سازمان زندانها در حمایت از کانون خانواده صورت گرفت.