تجمع‌های شبانه مردم خرمبید در روزهای جنگ تحمیلی آمریکایی ـ صهیونیستی، نمادی از همدلی اجتماعی و روحیه مقاومت در این شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم رضایی - شب‌های خرمبید این روز‌ها حال و هوایی متفاوت دارد؛ با فرارسیدن تاریکی، خیابان‌های شهر میزبان حضور پررنگ مردمی می‌شود که بی‌وقفه و با روحیه‌ای استوار برای حفظ آرامش و همبستگی در کنار یکدیگر ایستاده‌اند. حضوری که از نخستین ساعات شب آغاز می‌شود و تا نیمه‌های شب، چراغ امید و پایداری را در شهر روشن نگه می‌دارد.

در روز‌هایی که کشور با جنگ تحمیلی آمریکایی ـ صهیونیستی روبه‌روست، تجمع‌های شبانه مردم این شهرستان جلوه‌ای از همدلی و احساس مسئولیت اجتماعی است. این گردهمایی‌ها با هدف حمایت از نیرو‌های مسلح و حفظ حضور مردم در صحنه شکل گرفته و هر شب با مشارکت گسترده‌تری ادامه می‌یابد.

در این میان، اقشار مختلف جامعه از سالمندان و جوانان گرفته تا کارگران، کسبه و دانشجویان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و با شعار‌های استوار و چهره‌هایی مصمم نشان می‌دهند که روحیه مقاومت در میان مردم این دیار زنده و پویاست.

خیابان‌های خرمبید در این شب‌ها روایتگر تصمیمی جمعی است؛ تصمیم مردمی که در میان نگرانی‌های ناشی از جنگ، مسیر خود را با حضور، پشتیبانی و ایستادگی در برابر دشمن ترسیم کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha