باشگاه خبرنگاران جوان - محمدسعید اربابی با بیان اینکه حمایت از حوزه سلامت از اولویتهای اصلی سازمان منطقه آزاد چابهار است، اظهار کرد: در حاشیه عیادت از مجروحان حمله دشمن به شهرک صنعتی چابهار، تصمیم های مشخصی برای بهبود شرایط بیمارستان امام علی(ع) اتخاذ و فرایند اجرای آنها آغاز شد.
وی افزود: بر این اساس، پرداخت معوقات کارکنان ساعتی این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت تا بخشی از مطالبات نیروهای خدوم این مجموعه درمانی هرچه سریعتر تسویه شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همچنین مقرر شد ظرفیت مخازن آب بیمارستان از سه هزار به ۳۰ هزار لیتر افزایش یابد تا مشکل تأمین آب پایدار این مرکز درمانی برطرف شود، مقرر است این اقدام طی هفته آینده صورت گیرد.
اربابی تصریح کرد: تأمین کامل تجهیزات سرمایشی مورد نیاز بخشهای بستری بیمارستان و خرید ۱۲ دستگاه یخچال نیز از دیگر مصوبه هاست که در هفته جاری اجرایی میشود تا شرایط خدماترسانی و نگهداری تجهیزات در بیمارستان بهبود یابد.
وی گفت: هفته گذشته نیز ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان امام علی(ع) چابهار و مرکز جامع سلامت روستای «تیس» در این شهرستان پرداخت شد و این روند حمایتی با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: منطقه آزاد چابهار خود را در قبال ارتقای سطح سلامت شهروندان و تقویت زیرساختهای درمانی مسئول میداند و در این مسیر از هیچ اقدامی برای رفع کمبودهای موجود دریغ نخواهد کرد
منبع منطقه آزاد چابهار