باشگاه خبرنگاران جوان - عبدالرزاقنژاد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه این افتتاحیه گفت: اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام شده و بهرهبرداری از ۲۰ تخت دیالیز پیشرفته نقش مهمی در افزایش رضایتمندی بیماران دیالیزی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائهشده به بیماران خاص رایگان است افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۵۰۲ بیمار دیالیزی تحت پوشش قرار دارند که از این تعداد ۳۴۰ نفر در شهر زاهدان هستند.
معاون درمان دانشگاه تأکید کرد: تلاش مجموعه علوم پزشکی زاهدان بر این است که با تقویت خدمات درمانی و حمایتی، وابستگی بیماران به دیالیز کاهش یافته و امکان انجام پیوند کلیه برای آنان تسهیل شود.
منبع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان