مرکز دیالیز ایثار زاهدان با ۲۰ تخت دیالیز پیشرفته با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان  - عبدالرزاق‌نژاد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه این افتتاحیه گفت: اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام شده و بهره‌برداری از ۲۰ تخت دیالیز پیشرفته نقش مهمی در افزایش رضایتمندی بیماران دیالیزی خواهد داشت. 

 وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه‌شده به بیماران خاص رایگان است افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۵۰۲ بیمار دیالیزی تحت پوشش قرار دارند که از این تعداد ۳۴۰ نفر در شهر زاهدان هستند. 

 معاون درمان دانشگاه تأکید کرد: تلاش مجموعه علوم پزشکی زاهدان بر این است که با تقویت خدمات درمانی و حمایتی، وابستگی بیماران به دیالیز کاهش یافته و امکان انجام پیوند کلیه برای آنان تسهیل شود.

 منبع  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha