رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از ۶ هزار نفر از روزه داران با افطاری ساده در موکب های سازمان پذیرایی می شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبروشن _ مهدی حداد رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در نخستین روزهای آغاز ماه مبارک برنامه «افطار خونه» به همت سازمان با هدف ترویج سفره‌های ساده افطاری، تقویت روحیه همدلی و همبستگی اجتماعی و ایجاد فضایی معنوی در راه اندازی شد تا از روزه داران به وقت افطار پذیرایی شود.

وی افزود: به دلیل شرایط پیش آمدهدمدتی برنامه متوقف شد تا در مکان ها و محل های مناسب دیگر موکب های ویژه ای برای پذیرایی از روزه داران برپا شوند. 

حداد اظهار کرد: با راه اندازی مجدد موکب‌ها در نقاط مختلف شهر روزانه از ۶ هزار روزه دار با افطاری ساده پذیرایی می شود.

وی با اظهار اینکه افطاری‌ها شامل غذاهای مختصر و سالم هستند؛گفت: این اقدام در شرایط کنونی، می‌تواند به همدلی و ایجاد فضای معنوی در جامعه کمک کند و روحیه همکاری و همبستگی را در بین مردم تقویت نماید.

برچسب ها: ماه رمضان ، افطاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha