عضو کنست: اسرائیل از ایران شکست می‌خورد + فیلم

عضو کنست رژیم صهیونیستی علیه کابینه نتانیاهو و جنگ علیه ایران موضع گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - ایمن عوده، عضو کنست رژیم صهیونیستی در صحن این مجلس، علیه جنگ با ایران موضع گرفت و خواستار رای عدم اعتماد به کابینه بنیامین نتانیاهو شد.

نماینده کِنِسِت خطاب به کابینه نتانیاهو گفت: «شما در غزه پیروز شدید؟ اگر دولت نتانیاهو در غزه موفق نشده، فکر می‌کند در ایران موفق خواهد شد؟ همیشه دنبال دشمن می‌گردید. همیشه دنبال دشمن می‌گردید. اسرائیل همیشه به دنبال دشمن و جنگ است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha