قوه قضاییه اعلام کرد که فعالیت همه واحد‌های قضایی و اداری استان تهران تا اطلاع ثانوی به صورت حضور ۵۰ درصدی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - بنابر اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی ایران و اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، فعالیت تمامی واحدهای قضایی و اداری استان تهران تا اطلاع ثانوی به صورت حضور ۵۰ درصدی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ اولویت عدم حضور با گروه‌های حساس و بانوان (به‌ویژه همکاران خانم دارای فرزند خردسال و در مقطع ابتدایی) است.

همچنین در سایر استان‌ها تمهیدات مذکور با هماهنگی تصمیمات مقامات استانی اتخاذ گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha