مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای با محکومیت تجاوز نظامی آمریکایی صهیونیستی به خاک میهن اسلامی تصریح کرد: صفحه‌ای زرین در تاریخ اسلام و ایران رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه  در واکنش به تهاجم آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: به یاری خداوند بزرگ این بار هم ملت بزرگ ایران با ایمان و عظمت و شجاعت خود در این مقطع تاریخی و سرنوشت ساز در برابر نقشه‌های اهریمنی جهانخواران خواهد ایستاد و صفحه‌ای زرین در تاریخ اسلام و ایران رقم خواهد زد.

متن این بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ».
ترجمه: ﺑﻪ ﻛﺴﺎنی ﻛﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺟﻨﮓ ﻭ هجوم ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻰ ﮔﻴﺮﻧﺪ، ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺘﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﺫﻥ ﺟﻨﮓ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ، ﻣﺴﻠﻤﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﻳﺎﺭی ﺩﺍﺩﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﺗﻮﺍﻧﺎﺳﺖ. (حج ٣٩)

بار دیگر دولت پلید و جنایتکار ایالات متحده و فرزند نامشروعش رژیم سرطانی و غاصب صهیونیستی به میهن اسلامی و خاک پاک ایران زمین هجوم آوردند تا اراده پولادین فرزندان سلحشور این مرز و بوم را بیازمایند.

این بار نیز آمریکا مانند جنگ ۱۲ روزه، در وسط مذاکرات، بدعهدی کرد و با تجاوز به کشورمان نصاب تازه‌ای در دغل‌بازی و ددمنشی در تاریخ جهان ثبت نمود و البته این‌بار توفنده‌تر از جنگ ۱۲ روزه سیلی دردناک و عبرت آموزی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی دریافت خواهد نمود.

به یاری خداوند بزرگ این بار هم ملت بزرگ ایران با ایمان و عظمت و شجاعت خود در این مقطع تاریخی و سرنوشت ساز در برابر نقشه‌های اهریمنی جهانخواران خواهد ایستاد و صفحه‌ای زرین در تاریخ اسلام و ایران رقم خواهد زد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن محکوم کردن این تهاجم وحشیانه، از مردم عزیز ایران می‌خواهد که با حفظ وحدت و انسجام و نیز آمادگی و آرامش اجتماعی و تقویت روحیه ایمانی و انقلابی مراقب هرگونه شرارت از ناحیه مزدوران وابسته به رژیم صهیونی باشند.

مبلغان بزرگوار نیز از فرصت نورانی ماه مبارک رمضان برای انسجام مردم، ایجاد سکینه و آرامش، تبیین شرایط کشور و تقویت روحیه جهادی و انقلابی مردم از ظرفیت‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی استفاده نمایند و بر رونق مساجد و نماز‌های جمعه و جماعات بیافزایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha