یک واحد عرضه مواد غذایی به علت تخلفات متعدد بهداشتی و در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های ویژه این ایام، توسط بازرسان بهداشت محیط پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  _ مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت زاهدان گفت: در سومین روز از ماه مبارک رمضان، یک واحد عرضه مواد غذایی در خیابان دانشجو زاهدان به علت تخلفات متعدد بهداشتی و در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های ویژه این ایام، توسط بازرسان بهداشت محیط پلمب شد.

 این اقدام با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا انجام شده و نظارت‌ها در طول ماه مبارک رمضان به صورت مستمر و هدفمند ادامه خواهد داشت.

 این بازدید با حضور بازرسان بهداشت محیط و نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شد و در جریان آن روند تهیه و پخت نان، رعایت ضوابط بهداشتی، وضعیت بهداشت فردی شاغلان، کیفیت مواد اولیه و شرایط نگهداری مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

منبع علوم پزشکی زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha