صالحی، وزیر اسبق خارجه:

علامت شیر و خورشید متعلق به جمهوری اسلامی ایران است اما دیگران از آن استفاده می‌کنند + فیلم

شیر و خورشید نمادی است که ریشه در هویت ایرانی–اسلامی دارد و هنوز متعلق به ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان- صالحی، وزیر اسبق خارجه در نخستین همایش ملی سیاست خارجی و تاریخ روابط خارجی گفت:  علامت شیر و خورشید متعلق به جمهوری اسلامی ایران است اما دیگران از آن استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۱:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۴
دستور صریح امام خمینی برای جمع کردن این نماد به تعبیر خود ایشان " شیر و خورشید منحوس" بابت طاغوتی بودن آن است. آقای صالحی بهتر است بار دیگر بیانات امام خمینی را بازخوانی کنند و بعد اظهار نظر کنند.