شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی ابراز نارضایتی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور توانمندسازی و تثبیت جایگاه نخبگان از طریق فراخوان اقدام به جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی کرد. اما این روز‌ها نخبگان به دلیل طولانی شدن روند استخدام و نبود شفافیت در دستگاه‌های اجرایی حال و روز خوشی ندارند.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

متن پیام شهروندخبرنگار
با عرض سلام و احترام از بهمن سال ۱۴۰۲ که فراخوان جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی داده شده تعداد زیادی از نخبگان اعم کارشناسی ارشد و دکتری در این فراخوان شرکت کردند و تا به امروز که یک ماه به دو سال شدن این مدت باقی مانده دریغ از یک نخبه در دستگاه اجرایی شروع به کار نکرده و تکلیف هیچکدام مشخص نیست وما همچنان بلاتکلیف هستیم. به طوری که الان در دانشگاه‌ها هم صدا در آورده است که بنیاد نخبگان به جز طرح جایگزین خدمت سربازی هیچ عملکرد و کارایی واقعی ندارد لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ دی ۱۴۰۴
سیستمی که نیاز باشه با تبصره و فلان راه استخدام فرد شایسته توش باز بشه هر چی هم نخبه بیاری میشه یکی مثل بقیه افراد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۴
استخدام با ۳۰ میلیون حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۴
حیف نخبگان است کارمند شوند با این حقوق کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۴
اگه نخبه ها سر کار بودن که الان تو مریخ داشتیم آپارتمان سازی میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۴
سلام.‌ بله.‌به عنوان یک نخبه عرض می‌کنم که بیش از ۲ سال منتظر برگزاری مجدد این طرح هستم. پس وعده ها چه شد؟ خدا رحمت کنه شهید رئیسی رو که ایشون ۲ مرتبه این طرح رو برگزار کرد!