شهروند خبرنگار ما از سرگردانی متقاضیان خودروی ساینای دوگانه سوز برای تحویل از شرکت خودرو سازی سایپا خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - این روز‌ها خلف وعده برخی از شرکت‌های خودروساز به چالش تبدیل شده است و مشتریان را در بلاتکلیفی گذاشته است. تاخیر در تحویل خودروی ساینای دوگانه سوز بسیاری از متقاضیان را در صف انتظار تحویل گذاشته و مشکلاتی را پیش روی آنها قرار داده است.
به گفته شهروند خبرنگار ما از آذرماه سال گذشته با موعد تحویل تیرماه ثبت نام کرده است؛ اما هنوز هی خودرویی تحویل داده نشده است.
وی با ارسال پیامی به گوشه‌هایی از این مشکل پرداخت.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و وقت بخیربنده آذر سال ۱۴۰۳ خودرو ساینا دوگانه با موعد تحویل تیر ماه ۱۴۰۴ ثبت نام کرده بودم که شرکت سایپا با تاخیر یک‌ماهه، اول مرداد ۱۴۰۴ دعوتنامه ارسال نمود با موعد تحویل ۳۰ روز (۳۰ روز کاری نه، ۳۰ روز عادی) بنده در تاریخ ۸ مرداد تکمیل وجه کردم، ولی هنوز خودرو فاکتور نشده است. در گروهی که عضویت دارم، تعداد بالایی از افراد که در اسفند ماه ۱۴۰۴ تکمیل وجه کرده‌اند و باید فروردین ماه خودرو تحویل می‌گرفتند، هنوز خودرویی تحویل نگرفته‌اند.
از شما تقاضا دارم با توجه به تعداد بالای افرادی که ثبت نام کرده‌اند و عدم پاسخگویی شرکت سایپا در جهت تحویل خودرو و پرداخت سود تاخیر، در این مورد خبری تهیه کرده و پیگیری لازم را انجام دهید. پیشاپیش از شما کمال تشکر را دارم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م گلستانی
۰۹:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
سلام اردیبهشت 1404 کوئیک ثبت نام کردم با قرار ارسال دعوتنامه در اسفندماه، که هنوز هیچ اقدامی نشده و 096550 هم تماس گرفتم اصلا پاسخگو هم نیستند. و دارند باز ثبت نام جدید می کنند.
چرا هیچ کس پاسخگو نیست و مشتریان چطور می توانند به حق خودشان برسند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین جم
۱۱:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
سلام . من هم آذر 1403 ساینا دوگانه مدل جی ایکس ال ثبت نام کردم . شهریور 1404 تکمیل وجه کردم. نهایتا باید آخر مهر 1404 تحویل میدادن . الان 30 اردیبشت 1405 هستش خبری از تحویل ماشین نیست. لطفا پیگیری فرمایید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
غفوری
۱۵:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۴
سلام،سایناGCLدوگانه۴۰۳٫10٫17ثبت نام کردم مهر404موعددعوت نامه بوده پس ازگذشت 4ماه هیچ خبری نیست تکلیف ماکه 225میلیون پولمون یکسال پیش دادیم،بااین وضعیت بازار چی هست
Iran (Islamic Republic of)
علی نژاد
۱۱:۲۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۴
سلام بنده دی ۱۴۰۳ ماه ساینا دوگانه ثبت نام کردم مرداد ماه تکمیل وجه انجام دادم تا حالا که بهمن ۱۴۰۴ هست خبری از فاکتور شدن نیست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۱۷ دی ۱۴۰۴
با سلام بنده هم آذر 1403 ثبت نام کردم با موعد تحویل شهریور 1404، امروز 17 دی 1404 هنوز دعوت نامه نیومده و برای خودرو ساینا بنزینی دعوت نامه اومده بود که من قبول نکردم واقعا یعنی چی وقتی نمیتونید تحویل بدید ثبت نام میکنید جالبتر اینکه 1404 هم ساینا دوگانه ثبت نام کردن برای تحویل 1405
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۵۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۴
با سلا من پارسال برج10 پول واریز کردم و دعوتنامه من قرار بود برج6 امسال باشه الان هم برج9 داره تموم میشه هیچ خبری نیست اصلا ساینا جی ایکس ال چه مدلی هست من تا حلا ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۲۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۴
بر تک تک مدیر هایی که وعه دروغ میدن به مردم لعنت از پارسال یه دونه ساینا ثبت نام کردیم تحویل تیر ماه بود هنوز ندادن شما که نمیخواید بدید لااقل چرا خودرو فرسوده من گرفتید لااقل الان داخل زمستون یه سقف داشتم برم بیرون با زن بچم نه با موتور اومدیم یکم پیش رفت کنیم بدبخت تر کردید. مارا همه طلاهای زنم فروختم که بتونم ماشین اردی بهترش کنم اونم که رفت هیچی شدیم موتور سوار تو این سرما زمستون. خدا جواب کارهاتون بده زمین گرد خیالتون راحت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۴۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۴
برای من هم ساینا دوگانه بوده که برای شهرویر ماه بود
ولی هیچ خبری نیست با سایپا هم زنگ میزنیم میگن صبوری کنید
کسی هم پیگیر نیست که چرا داره تاخیر میخوره
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۱:۵۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۴
سلام ساینا gx دوگانه پارسال آذرماه ثبت نام کردم تحویل تیر ماه بود الان مهرماه هستیم و هیچ خبری از فاکتور شدن نیست
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۷:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۴
منم تحویل تیر ماه هستم ، اول مرداد تکمیل وجه کردم ، هیچ خبری نیست ، تازه دارن تحویلی های ۲۷ اسفند تحویل میدن ، یعنی ۷ ماه تاخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۴
سلام ساینا اس ۸۵ گانه اول برج ۳ تکمیل وجه کردم ولی خبری از فاکتور نیست