فرماندار کنگان گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان برای توسعه زیرساخت های روستایی اختصاص یافت.

غریبی اظهار کرد: امسال شاهد افزایش خوبی در اعتبارات این شهرستان هستیم به گونه ای که با رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه ایم.

وی افزود: کل اعتبارات سال جاری شهرستان، سه هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار است که ۶۰۰ میلیارد ریال آن برای توسعه زیرساخت های روستاهای محروم شهرستان هزینه می شود.

فرماندار کنگان تصریح کرد: ۸۵ درصد اعتبارات امسال شهرستان به ۱۰ فصل زیرساختی و مابقی به ۱۲ زیرفصل دیگر اختصاص می یابد.

وی عنوان کرد: حمل و نقل، توسعه خدمات، گردشگری، بهداشت، آموزش، انرژی، آب و فاضلاب، کشاورزی و فرهنگ و هنر شامل بیشترین سرفصل هایی است که در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

غریبی بیان کرد: مدیران برای جذب اعتبارات تلاش کنند تا نه تنها از اعتبارات شهرستان بلکه سایر ردیف های بودجه ای استانی و ملی نیز برای توسعه زیرساخت استفاده ببرند.

فرماندار کنگان با اشاره به جهت جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی در شهریورماه، گفت: حدود ۲ ماه دیگر ادارات شهرستان برای جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی بودجه سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که نیاز است با تمام توان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha