بازدید از شهر گوگ تپه در راستای بررسی مشکلات و ارتقای زیرساخت‌های توسعه‌ای با حضور فرماندار ویژه مهاباد و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید از درمانگاه شبانه روزی شهر گوگ تپه در حضور کارشناسان استانی بهداشت و درمان تاکید کرد پزشک معالج، پرستار، پذیرش و داروخانه به صورت تمام وقت فعال باشد.

همچنین توسعه فضای فیزیکی ساختمان درمانگاه در کنار تعمیر و بهسازی آن نیز با تامین اعتبار در دستور کار قرار گرفت.

رفع مشکل زهکش واقع در محدوده شهر گوگ تپه و تسهیل در تردد و رفت و آمد شهروندان با هماهنگی بین شهرداری و امور آب نیز از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

استقرار دستگاه‌های خدماتی در شهر نوپا گوگ تپه و تامین زمین برای راه انداری آن‌ها هم در این بازدید بحث و گفتگو شد.

گوگ تپه با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت در سال ۱۳۹۶ به شهر تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha