بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است مدیرکل دفتر بیمههای اجتماعی وزارت کار اعلام کرد که ۵۰ درصد رانندگان تاکسیهای برون شهری و درون شهری که بیمه شدهاند جز سه دهک پردرآمد هستند. در اخیر سیاستگذاران شامل دولت و مجلس دچار اشتباهاتی شد که منجر به فشار اقشار و اصناف به دولت شدند.
طرف ی گاوداری داره وام میلیاردی ب اسم گاوداری گرفته فقط ی دو روز گاو قرض کرده ک بازرس تایید کنه
بعدش بااین پول رفته کارهای دیگ انجام داده
وام های اشتغال زایی کمیته امداد همش صوری و رانت شده
هیچ چیزی جای حقش نیست
تو مملکت ما ؛ من کارگر باتحصیلات باید تا شب جون بکنم برا ی لقمه نون
تو روی خانوادمون شرمنده ایم
جالبیش اینه که اگ بمیریم هم خودمون راحت میشیم هم اوضاع خانوادمون بهتر میشه
مملکت شده پارتی بازی ایثارگری و رانت و کمیته
ماهاکه هیچ کدوم نداریم فقط باید زجر بکشیم
من کارگرم زده دهک هفت هستی
ن خونه دارم ن ماشین
واقعا چجوریهاست
یعنی من الان پادشاهانه زندگی میکنم؟
شماهم بفرما یه تاکسی بگیر و از درآمد بالای این شغل بهره مند شو.کسی جلوتو نگرفته...