پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرماهشهر به بهره‌برداری رسیدند.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: بسیار خوشحال و مسرور هستیم که شاهد بهره‌برداری از تعدادی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی در بخش مرکزی و بندر امام خمینی (ره) بوده که موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز را فرآهم ساخته است.

او می‌گوید: پروژه‌هایی که امروز شاهد بهره‌برداری آن‌ها هستیم شامل بهره‌برداری از جاده آنتنی و بهسازی معابر روستای رحیم آباد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی و افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه مارون ۴ در بندر امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل ستاد نوسازی مدارس و مشارکت شرکت پتروشیمی مارون، می‌باشد.

فرماندارماهشهر گفت: از تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران این پروژه‌ها بویژه شرکت پتروشیمی مارون که همانند برخی دیگر از صنایع پتروشیمی منطقه اهتمام ویژه‌ای در ساخت مدرسه در سنوات گذشته داشته اند تقدیر و تشکر مینمایم و اختصاصاً بابت افتتاح این دبیرستانی که تلفیقی از سبک و سیاق معماری مدرن آمیخته با فرهنگ سنتی و البته زیبای امروزی ساخته شده و امیدواریم این روند در ساخت ۱۱۶ باب مدرسه دیگری که در حال اجرا میباشد، ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha