بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: دومین جشنواره زعفران در روستای اندرات شهرستان بهشهر برگزار شد.
او با بیان اینکه این شهرستان و روستای اندرات پایتخت و مرکز زعفران استان است، افزود: این شهرستان دارای ۴۵ هکتار مزرعه زعفران است.
قنبری گفت: برای افزایش آگاهی و افزایش سطح طلای سرخ، جهاد کشاورزی این شهرستان نسبت به برگزاری کانون یادگیری گیاهان دارویی با محوریت زعفران از تیرماه امسال اقدام کرده است.