دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: حضور دلالان در پرونده‌های شکایات کارگری، مانع رسیدن کارگر به حق و حقوق کامل خود شده است.

حمیدرضا امینی گفت: راه رو‌های هیات‌های رسیدگی به شکایات کارگران، پر از دلالانی است که با کمترین میزان سواد و تخصص، با دریافت حق الوکالت‌های بالا، حق کارگران را ضایع می‌کنند.

او ادامه داد: سال‌ها است شاهد حضور افرادی هستیم که با دریافت حق الوکاله‌های سنگین از کارگران شاکی، در پی احقاق حق آن‌ها برآمده و بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهند؛ جامعه کارگری انتظار دارد اداره کل کار در این مساله ورود کرده و مانع تداوم این روند شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان به موضوع افزایش حقوق‌ها نیز اشاره کرد و افزود: با وجود افزایش حقوق، تورم افسار گسیخته مانع شد تا جامعه کارگری شیرینی آن را احساس کند و شرایط اقتصادی این بخش از جامعه سخت‌تر شده است.

او کاهش تعداد تشکل‌های کارگری در سال‌های اخیر را نقصان دیگری برشمرد و از سایر روسای تشکل‌های کارگری حاضر در جلسه در خواست کرد که به جد بدنبال منافع کارگران باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha