نخستین اتوبوس بازی و مهارت کشور به همت شهرداری شاهرود راه اندازی شد.

 شهردار شاهرود گفت: این اتوبوس با هدف ارتقای توانمندی‌های نونهالان و کودکان وارائه آموزش‌های حقوق شهروندی، حقوق اجتماعی، زیست محیطی و رفتار‌های صحیح راهنمایی و رانندگی راه اندازی شده است.

به گفته احمدی این اتوبوس در نقاط مختلف شهر شاهرود مستقر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha