مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: شهرداری مهاباد بدهی خود به این سازمان را در راستای جلوگیری از جریمه ماهانه به صورت قسطی پرداخت می‌کند.

مقصود مقدمی کیا گفت: با استفاده از اختیارات قانونی و تفاهم با شهرداری مهاباد، مجموع بدهی این سازمان به بیمه اجتماعی در ۴۵ قسط  پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: با این تفاهم میزان جرایم ماهانه شهرداری که مبلغ قابل توجهی بود نیز برداشته شده و تلاش می‌کنیم بیشترین تعامل را مجموعه شهرداری داشته باشیم.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: همچنین در تلاش هستیم طی یک پیشنهاد مطالبات شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی به یکدیگر را از طریق استانداری تهاتر کنیم تا بخشی از مشکلات فی‌مابین مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha