معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از ارتقای سطح استانداری هرمزگان به درجه یک خبر داد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تاکنون در کشور تنها ۱۱ استان در سطح درجه یک بودند و با ارتقا استانداری هرمزگان به درجه یک، این شمار به ۱۲ استانداری افزایش یافت.

محسن خاکی‌نهاد گفت: یکی از مهم‌ترین منافع این ارتقاء درجه در تغییر ساختار سازمانی است و به زودی ساختار سازمانی و چارت استانداری هرمزگان افزایش می‌یابد.

وی گفت: بر این اساس استانداری هرمزگان می‌تواند ادارات کل جدید تعریف و تشکیل دهد که به افزایش کارایی و همچنین بهبود خدمات رسانی به مردم شریف استان منجر خواهد شد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، افزایش بودجه استانی دیگر مزیت این ارتقاء درجه است و هرمزگان از این پس به نسبت سال‌های پیش بودجه‌ای در سطح استانداری‌های درجه یک کشور دریافت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha