بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در بحث استفاده از ماسک دانش آموزان بافقی در صدر هستند اما در بحث فاصلهگذاری دوم و در بحث گندزدایی در رتبه سوم هستند.
او افزود: به جز یک مدرسه که وضعیت آن بحرانی محسوب میشود،سایر مدارس وضع نسبتا خوبی دارند.
طلایی مقدم در ادامه گفت: اگر مدرسه مورد نظر علی رغم اخطارها، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند، قطعا تعطیل میشود.
او تصریح کرد: اگر بخواهیم مدارس کامل بازگشایی شود، تا پایان آبان ماه باید آمار واکسیناسیون به ۹۵ درصد برسد.
انتهای پیام/