بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.
او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسیهای همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن گفت: پس از هماهنگی قضایی، متهمان که با تشکیل باندی ۴ نفره در این شهرستان فعالیت میکردند، در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.
او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این افراد در بازجوییهای به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س