بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ابراهیم یعقوبی معاون اموربازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه رصد و پایش فعالیتهای دارندگان کارت بازرگانی استان در کمیته پالایش کارتهای بازرگانی استان انجام میگیرد، گفت: واگذاری کارت بازرگانی به غیر، جهت انجام هر گونه اقدام تجاری تخلف است که ضمن تعلیق کارت بازرگانی، موضوع به دستگاههای ذیربط اعلام میشود.
او افزود: ۵۸ کارت بازرگانی شش ماه اول امسال در مازندران صادر و ۲۳۸ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.
یعقوبی گفت: ۳۱ کارت بازرگانی نیز در همین مدت تعلیق، باطل و انتقال پیدا کرده است.
معاون اموربازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: سه جلسه کمیته پایش کارت بازرگانی در شش ماهه نخست امسال در استان برگزار شده که تعداد ۱۸ مصوبه داشت.
انتهای پیام/س