بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کامبیز عبدالهی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: یک قلاده گربه وحشی که حیوانات و طیور اهالی روستای بهمنیاری غربی را آزار میداد، به دست محمد جلالپور رئیس شورای این روستا که از دوستداران محیط زیست هم به شمار میرود، زندهگیری شد.
او افزود: این طبیعت دوست گربه را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه تحویل داد و ما آن را پس اطمینان از سلامتش در نقطه امنی در شهرستان به طبیعت برگرداندیم.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه بیان کرد: چند روز پیش هم یکی از دوستداران محیط زیست یک قطعه لاکپشت پوزه عقابی را برای تیمار و حفاظت به این اداره تحویل داد که پس از تیمار و نگهداری، در ساحل بندر ریگ به آب سپرده شد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/ک